Ciao, mi chiamo Marta. Per hobby dipingo la ceramica e decoro oggetti con la tecnica del decoupage. Nel mio blog si parla quindi di ceramica e di decoupage ma anche di libri, cinema, musica e.....di molto altro

domenica 3 giugno 2012

El me indiriss .....qualcosa di nuovo da Enzo Jannacci


Non è qualcosa di nuovo nel vero senso della parola, è qualcosa di nuovo per me che ancora questa canzone non la conoscevo.Oggi è il compleanno di Enzo Jannacci e su facebook hanno pubblicato tanti video, guardandone uno youtube te ne suggerisce altri e il titolo "El me indiriss" mi ha incuriosito.


Voglio condividerla nel mio blog perchè spero che altri abbiano piacere di riascoltarla se già la conoscono oppure di scoprirla, come nel mio caso, per la prima volta. Ne vale la pena.
http://youtu.be/8l1MZ8Pa63U


El me' indiriss de dûe sün nassü


mi me le ricordavi gnanca pû:

a l'era una câ vecia e per pissà,

tripli servissi, sì, ma in mess al prà!

El me indiriss de dûe sün nassü

me l'han ricordà iér, dentr'in Común:

cercavi un docümént de residénsa

e mi, m'è vegnü in ment tutta l'infansia...

a s'erum una banda de sês fieu;

volevum trà per aria tutt'el mund,

fasevum la colletta alla mattina

per quatter Alfa e dû Espurtasiún

Turnavi a cà la sera, e la mia mamma

la me nettava el nas tutt spurch'de sang'

perchè la legge l'era de dài via,

ma l'era anca quella de ciapànn!

Pensarci ben, chissà che fine ann fatt

chî mé cumpagn balord de sciupà el mund!

Ma poeu, la vita va; fa quel che voeur:

chi va, chi resta chi, chi invece moeur

Ma énn giàmò passà deu o tri minüt

e mi, me rendi cûnt che ò rott i ball:

ci ho qui un bel docüment de residénsa

cià via a menare! e scaricare anca l'infansia!


Nessun commento: